Handige links

Weet je niet zeker of jouwhond of kat iets gegeten heeft wat schadelijk kan zijn?

Via de volgende site kun je contact opnemen met het Nationaal Vergiftigingen Centrum, zij zullen je dan  advies geven of informatie over wat je het beste kunt doen.

Vermissing en vondst van uw dier:

Is jouw huisdier wel geregistreerd? Controleer het hier: https://www.chipnummer.nl/

Veel huisdier eigenaren vergeten de chip van hun huisdier te registreren op hun naam, toch is het erg handig om dit te doen. Wanneer je huisdier dan weg loopt van huis of vermist raakt op een andere manier kan jouw huisdier toch weer terug komen bij je. Dit omdat de chip gekoppeld komt te staan aan jouw gegevens, wanneer jouw dier dan bij een dierenarts of bij de dierenbescherming terecht komt, kunnen zij deze chip uitlezen en jou contacteren.

Om jouw dier te registreren kun je naar een van de volgende sites:

www.ndg.nl

www.databankhonden.nl

Is jouw huisdier weg gelopen of heb je een dier gevonden kun je dit melden op de volgende site:

www.amivedi.nl

Onze samenwerkingen:

Honden trimsalon:   https://www.hondentrimsalontilly.nl/

Konijnenpension: www.somebunnyspecial.nl

KALLIE gedragstherapeut: www.dierengedragkallie.com

BRAAF VOOR HONDEN gedragstherapeut: https://www.braafvoorhonden.nl/

Dierenarts Maria Parasyri: https://huisdiereuthanasieaanhuis-zuidlimburg.nl/

Dier mee op vakantie?